3 תשובות
רוב התשלום הוא על חיסונים! לוקחים אותו בחינם בעיקרון אבל זה חובה לעשות לו חיסונים.
בברכה, אורי.
בברכה, אורי.
עד ה-400 שקל זה בטוח. כאילו צריך שהכלב יקבל חיסונים, את צריכה לקבל רישיון שאת מרזיקה כלב בבית וזה גם נכלל בסכום הזה.
אני חושבת שרוב התשלום הוא על החיסונים, אולי משלמים לצער בע"ח תשלום סמלי.. כשאני לקחתי את הכלבה שלי זה היה בסביבות ה250 כולל הכל.. אבל זה היה לפני כמה שנים..
באותו הנושא: