התחברות
הרשמה
נוסטלגיה.. גם לכם? -
קישור מצורף
4 באוגוסט 2014, 17:26
2 תשובות
מה? יש לזה גם גרסה באנגלית?xd
השיר המקורי הוא ברוסית בכלל
א
אור בשבילך
וואי ממש!
מ
מיה ^.^