5 תשובות
מה משעמם במראה כזה? טבעי זה הכי אחי. אני אוהבת להיות טבעית. מה אכפת לך מה חושבים.
זה ממש לא משעמם זה יפה! אבל עם ממש רוצה את יכולה לעשות פס בצבע כלשהו שאת אוהבת לשיער
או לצבוע אותו לצבע שונה או לעשות לו תסרוקת כלשהי
אם את חושבת שאת יפה את תיהיה יפה, ואותו דבר הפוך.
מצטרפת לשאלה
אנונימית
לצבוע את השיער או לעשות גוונים
באותו הנושא: