9 תשובות
לדעתי אם ניגשת למועד ב אסור לך לגשת למועד ג. מועד ג זה מועד מיוחד לכאלה שלא יכלו לגשת למועד ב בגלל המצב הבטחוני.
צריך להרשם דרך בית ספר
שואל השאלה:
אני תושב הדרום, וגם הודיעו שכל אחד יכול לגשת
אנונימי
צריך לדעתי דרך הבית ספר
שואל השאלה:
אין אף אחד בבית ספר שיכול לתת לי מענה
אנונימי
לפנות למורה האחראית שתרשום אותך. / להודיע לבית ספר.
יש באתר בית הספר טופס הרשמה גם אני נירשמתי
את צריכה להירשם דרך בית הספר
המועד ב' בוטל נכון? אז אתה אוטומטית בג' אבל תתקשר למזכירות להיות בטוח