10 תשובות
52-54
בסביבות ה54
את אוכלת בכלל?-.
שואל השאלה:
כן ואני בדיאטה:o
אני גבוהה ממך רק בסמ אחד ואני שוקלת בול כמוך וכל הרופאים אומרים לי שאני בריאה לחלוטין, ככה שאין שום צורך שתעלי במשקל כל עוד מצבך הבריאותי תקין
המשקל שלך בסדר לדעתי אבל בגובה שלך אני אשקול פחות...
אנונימית
את רזה. את לא בתת משקל אבל אל תרדי יותר כי אז את כן תהיי.
אנונימית
תעלי עוד 2/3 קילו
מה ישחיפית תשמיני קצת