6 תשובות
אי אפשר לדעת מה היה קורה בדיוק אבל מזל שזה לא קרה הכל מלמעלה אלוקים נתן לנו את המבצע הזה כנראה בדיוק בשביל זה!
שואל השאלה:
מה אתם רציניים? הם חיכו לראש השנה לעבור במנהרות ולחטוף אזרחים ולהרוג אותם!
מה אתם רציניים? הם חיכו לראש השנה לעבור במנהרות ולחטוף אזרחים ולהרוג אותם!
אנונימי
אבל מה את חושבת שצהל לא ידע שיש מנהרות? הוא ידע פשוט לא היתה לו סיבה להרוס אותן כי אז היו מפציצים אותנו ובטוח היו רואים אותם מהמנהרות ומחסלים
שואל השאלה:
הם חיכוו לראש השנה הרי מה זה המנהרות?!?
הם חיכוו לראש השנה הרי מה זה המנהרות?!?
אנונימי
נכון, הכול התחיל מ3 הנערים הי"ד
מה זה אלוהים ישמור
זה לא היה קורה ככה הם היו פשוט מפציצים אותנו בטילים בלי הפסקה
זה לא היה קורה ככה הם היו פשוט מפציצים אותנו בטילים בלי הפסקה
באותו הנושא: