4 תשובות
שואל השאלה:
לא כולן..
לא פרחה
אוהבת לעשות את מה שאני אוהב
חוש הומור
שיהיה כיף לדבר איתה
ושלא יהיה לה קול כמו של זקנה בת 90 שעישנה מכיתה א ג'וינטים זה הכי מלחיץ שיש 0_0
(אני בן)
יופי פנימי וחיצוני, הומור שלא תהיה אדישה כל הזמן, שיהיה עם מי לדבר ולא אחת שמתנהגת כמו ילדה קטנה. זהו, כל השאר זה תלוי בבת כל אחת והדברים המיוחדים בה.
שיגן עלי שלא יצחק עלי שיקבל אותי כמו שאני שיצחיק אותי שיהיה לו אופי ואוהב לעשות את אותם דברים שאני אוהבת טיפה אדיש ציני ואכפתי (: