5 תשובות
בתיאבון
אין לאכול ביום השישיאצמו וזה רק הידור מצווה
אין איסור
אין לאכול ביום השישיאצמו וזה רק הידור מצווה
אין איסור
גיסנו
זה אסור אבל תגיד "מחול מחול מחול" ותברך ברכת המזון
דוס
ממש לא.
רק כדאי שאת תכיני את האוכל לשבת בשביל לא להטריח את אימך.
רק כדאי שאת תכיני את האוכל לשבת בשביל לא להטריח את אימך.
אין בעיה זה אפילו מצווה לטעוום מאכלי שבת לפני השבת =)
מסכימה עם המשיב הקודם, יש מצווה לטעום ממאכלי שבת, אך כמובן לא לגמור אותם, וצודק מי שאמר שאם גרמת טרחה לאמך אז כדאי שתפצי אותה.
באותו הנושא: