5 תשובות
דרכו של עולם.
כי זה הטיב העולם.
אגב, זה יכול להיות גם ההפך. יש לסביות ויש הומואים.
כי זו היא דרכו של הטבע וגם כדי להמשיך את הדורות שלנו
רק רוצה לציין, שזה לא הכרחי:)
כי זה דרך העולם אם כבר למה בנים אוהבים בנים ולמה בנות אוהבות בנות? בקטע רע..
אנונימי