התחברות
הרשמה
למה זה כותב לי באייפון "כרטיס SIM לא תקין" ובכלל יש לי סים מלפני שנה+ זה פתאום קרה לי! תודה לעוזרים זה דחוף.
13 באוגוסט 2014, 00:51
sim
סים
פלאפון
סלולארי
2 תשובות
תחליף סים גם לי זה קרה לא מזמן
ש
שני פסיקים
זה חינם לא לדאוג
ש
שני פסיקים
באותו הנושא:
האייפון כותב לי מלמעלה כרטיס sim לא תקין עזרה דחוף
באייפון שלי כתוב כל הזמן כרטיס סים לא תקין ויש בו סים מה לעשות?
דחוף. אפשר לשים באייפון כרטיס זיכרון?
עלות והתקנה של כרטיס מסך - כמה עולה כרטיס מסך טוב ואיך מתקינים אותו במחשב נייד?
אם אני משתמש בכרטיס אשראי זה כותב איפה שהוא על מה ומתי השתמשתי בו?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שמדברת איתך באייפון לא החתול זה שכותבים לו והוא עונה בחזרה?
איך כותבים ספרות רומיות באייפון? (אם בכלל אפשר.)
הפלאפון נותן לי הודעת שגיאה של ה sd הכרטיס לא תקין ( הזיכרון ) מה אפשר לעשות?
איך כותבים באנגלית בצורה תקינה "אני רוצה להקדיש את השיר (שם השיר) ל (שם בנאדם)"?
אפשרי להוסיף לאייפון זיכרון/כרטיס זיכרון?
הסיבה שגוזרים כרטיס אשראי שבוטל - תגיד אם מבטלים כרטיס אשראי ללקוח למה גוזרים בכלל?