6 תשובות
הרבה יותר מפעם...
כל שנה אני טסה לגרמניה ולפני 3 שנים הייתי באוקראינה
טסתי 5 פעמים בערך לכל מיני מקומות באירופה והיה סבבה חח (:
כן, טסתי לאיטליה וטסתי לאילת, היה כיף.
כן
אוקראינה
רוסיה
סינגפור (זה שתי מטוסים אז אני אכשיב גם את מלזיה חח)
גרמניה
פראג
איטליה
טסתי לאמריקה, איטליה, טורקיה, אוקראינה (נולדתי)
והטיסה הייתה סבבה
כן, טסתי לרומניה כמה פעמיים, היה בסדר רק חבל שכאבו לי האוזניים ממש חזק והתחלתי לבכות o.o