4 תשובות
סגנון פריקי... משהו כמו: ראסטות, צבעים מוזרים בשיער (כגון: סגול, כחול, צהוב, וכו'..), קעקועים בכל מקום שרק אפשר, לבוש רוק כבד (הכל שחור) וכו'.. בקיצור משהו שלא רגילים לראות כל יום..
אנונימית
מתלבשים בבגדים של מתלהבים שרוצים צומת לב בגדים שעולים 20 שקל ומשחקים אותה כאילו זה עולה 2000 שקל
רגיל (?)
הם לא מיוחדים יותר מתושבי ערים אחרות.
הם לא מיוחדים יותר מתושבי ערים אחרות.
התל אביבים מתלבשים איך שבלאם ולא דופקים חשבון לאף אחד!
באותו הנושא: