6 תשובות
שפת הסימנים היא אותה שפה בכל מקום.
היא בינלאומית.
היא בינלאומית.
הם יכולים לדבר, בכל מקום זה נראה לי ככה מתקשרים חרשים.
זו אותה שפה בכל העולם.
ניראלי ששפת הסימנים זהה לכל המדינות..
היא שפה בפני עצמה..
היא שפה בפני עצמה..
יכולים.. זאת שפה בינלאומית:)
לכל מדינה יש שפת סימנים שונה
באותו הנושא: