11 תשובות
בטח זה בין הערוצים ויש שם תוכניות טובות רק לא המגניבים וכל מיני כאלה... (-;
אני עדיין רואה ואנ י עוד מעט 15 כל אחד והטעם שלו בסרטים וסדרות
כן (: זה ממש לא קשור לגיל.
יש שם סדרות באנגלית בין היתר, וזה יכול לשפר את האנגלית (:
למה לא?
זה סדרות מצחיקות ישילדים בני 16 שמסתכלים את זה, ובכללי לכל אחד יש טעם משלו! ^^
אם את אוהבת את זה את יכולה.
אני בת 15 ורואה הופ..
מה הבעיה אם את חושבת שיש תוכניות מענינות אז למה לא?
שואל השאלה:
עלקק רואה הופ xd
אנונימי
כן מה הבעיה בזה?
למה לא? אם את אוהבת את זה אז שיהיה לך בכיף xd
אם היא אוהבת אז למה לא