6 תשובות
לי יש לפטופ עם וינדוס 7 זה לא כל כך משנה אבל זה מאוד טוב
כן.. למרות שלא היה לך וורד או את הדבר הזה לעשות מצגות ועם את תרצי אותו את תצטרכי לשלם עוד כ-500 שקל לוורד. ו600 למצגות, שבווידאוס 7 זה בחינם.
מערכת די מגניבה אבל לא ממליצה לך. כמו שנאמר מעליי, את צריכה לרכוש את חבילת מייקרוסופט אופיס והיא לא מובנת במחשב
שואל השאלה:
אתם יודעים אם אפשר להוריד אליה תוכנות כמו אייטיונס סימס וכאלה?
אנונימית
תיקני כבר ויינדוס 7 לדעתי זה קל להפעלה ויש בו הכל
וואי יש לי ווינדווס 8 זה שווה!!! תיקני 8