4 תשובות
הקמפיין הזה הוא לאנשים שיש להם מחלת ניוון שרירים... כל מי שרוצה להזדהות איתם ולהפיץ את המחלה הזאת צריך לשפוך על עצמו דלי עם מים וקרח
להעלות את המודעות למחלה - als
זה מחלה של ניוון שרירים משהו כזה, וכאילו בגללזה.
אבל בעיקרון זה סתם נראה כיף לדעתי: ס
זה מחלה של ניוון שרירים משהו כזה, וכאילו בגללזה.
אבל בעיקרון זה סתם נראה כיף לדעתי: ס
זה סוג של מחאה כזאת לאלה המשותקים בגוף או משהו כזה.. אתגר כזה שמעבירים אחד לשני
זה מצחיק וגם זה להתרענן או לצעוק על מישהו ויראה טיפשי
אנונימית