8 תשובות
כמה זמן אתה מנגן? כנראה מעט. אחרי זמן מה מתקלף העור האצבעות ונהיה לך עור קשה ומונע את הכאב הזה. תמשיך לנגן וזה יתרגל לך. בהצלחה:)
תגדל ציפורניים ביד שבה אתה מנגן
כן, ידוע. בעיקר באקוסטית שם המיתרים ממתכת. לא נורא, מתרגלים...
ככל שתנגן יותר זה יכאב פחות
כיום יש אצבעונים למניעת חיכוך בין המיטר לאצבעות... וזה מומלץ למי שמתקשה וסובל מכאב...
בוקר טוב! (:
בוקר טוב! (:
*מיתר - סליחה...
כן- לזה שמעלי
באקוסטית המיתרים ממתכת?
!ס!
באותו הנושא: