9 תשובות
כי זה חגיגי יותר.
כי ברוב בתי הספר צריך לבוא עם חולצה לבנה בשביל הטקסים
יש ביתי ספר מאומרים לבוא עם חולצות לבנות יש כאלה שרוצים..
כי זה כאילו "יום חגיגי" כזהxd וחולצה לבנה זה די חגיגי אז...
חחח
שואל השאלה:
אבל למה צריך לחגוג: (?
אני רציתי לבוא עם שחןר 👋
בסין לבן זה צבע האבל... סתם, ידע כללי, באופן *ממש* לא קשור חח
כי זה מכובד וחגיגי. וצודק, אבל אין מה לעשות, סובלים את העול.
אני דווקא חושבת שזה מין הרגל שנדבק מהיסודי ולא עוזב חחח
מישהי אוקיי??