2 תשובות
אצל הרבה נשים זה ככה בהתחלה, זה אמור להסתדר מעצמו
ואם זה ממשיך או שאת סתם חוששת את יכולה תמיד לפנות לגניקולוג
ואם זה ממשיך או שאת סתם חוששת את יכולה תמיד לפנות לגניקולוג
בטח שזה הגיוני! אל תדאגי!
לאט לאט זה יסתדר לך
לאט לאט זה יסתדר לך
אנונימית
באותו הנושא: