3 תשובות
גם לי היה אותו חברה עד שאני הלכתי פעם אחת חברה אחת והיא נשארה לבד ואז היא רבה איתי.. כדי לך להתרחק ממנה כמה שאת תהיה יכולה ואני יודעת שזה היה כואב לך אבל זה הדבר הנכון לעשות... ואם את רוצה עוד עזרה אני כאן בשבילך...
היא לא חברה אמיתית... היא סתם מנצלת אותך!
אל תרגישי רע עם עצמך.
פשוט תפסי מרחק ממנה ותניחי לה לנפשה היא לא שווה ת׳הרגשה הרעה שלך ♣
אל תרגישי רע עם עצמך.
פשוט תפסי מרחק ממנה ותניחי לה לנפשה היא לא שווה ת׳הרגשה הרעה שלך ♣
אל תיהי חברה שלה.. לא מגיע לך יחס כזה.
חושבת רק על עצמה.
תאמיני לי? תוכלי למצוא חברות יותר טובות ממנה שיהיה להן אכפת ממך.. (:
חושבת רק על עצמה.
תאמיני לי? תוכלי למצוא חברות יותר טובות ממנה שיהיה להן אכפת ממך.. (:
באותו הנושא: