4 תשובות
חחח כן אבל זה תלוי גם בן/ת כמה את/ה
הרשי לי לעורר אותך: לאף אחד שם לא אכפת עם מי באת.
אין שום בושה בזה, תהני.
לא, למה שזה יהיה פדיחה ללכת עם ההורים?
אתה יכול גם ללכת עם חברים.
שואל השאלה:
אני בן..
וזה חופשה עם ההורים באילת
אנונימי