4 תשובות
חחח כן אבל זה תלוי גם בן/ת כמה את/ה
הרשי לי לעורר אותך: לאף אחד שם לא אכפת עם מי באת.
אין שום בושה בזה, תהני.
אין שום בושה בזה, תהני.
לא, למה שזה יהיה פדיחה ללכת עם ההורים?
אתה יכול גם ללכת עם חברים.
אתה יכול גם ללכת עם חברים.
שואל השאלה:
אני בן..
וזה חופשה עם ההורים באילת
אני בן..
וזה חופשה עם ההורים באילת
אנונימי
באותו הנושא: