7 תשובות
חחח כן ולא (:
חחח לא זוכרת מה השם, אבל אני לא אוהבת היום
ממש זוכרת! זה היה הבושם של הבראציות בכיתה ד בערך ועכשיו יש לו ריח מתוק מידי אז אני לא אוהבת כל כך
של הייסקול מיוזיקל באיזה כיתה ג חח
לא זוכרת איך הוא האמת
הבקבוק האחרוך הזה שמצוייר עליו פרח והעלי כותרת הם על הפקק... ואני לא כל כך אוהבת אותו כבר.
בושם מתוק מאוד של נסיכות דיסני והפקק הייתה סינדרלה חח. ואני הייתי בכיתה ד'
5th avenue הבושם הראשון האמיתי שהיה לי, ועד היום זה הריח שמאייפן אותי וכל אחד מהחברים שריח אותו יחשוב עלי (: