5 תשובות
לא את לא יוצאת זבל, לא שולטים ברגשות. אם תתנהגי במוסריות לא תהיי זבל..
את לא יוצאת זבל *כל עוד את לא עודה כ ל ו ם! אבל אם יש לו חברה הוא כנראה אוהב אותה ואין לך סיכוי אז עדיף שתשכחי ממנו..
זה לא קשור לזבל, את לא שולטת במי את מתאהבת ומה אכפת לך מה אנשים יגידו כולם מחפשים לרכל וכל זה תכלס אני אומרת לך תאמת את לא שולטת במי את מתאהבת זה פשוט קורה לבד.. אבל תנסי לרדת ממנו בסוף את סתם תיפגעיי
כל עוד את לא עושה משהו בקשר לזה שהם יפרדו זה בסדר פשוט תדעי שיש פחות סיכוים... ואל תספרי את זה להרבה... אני לא הייתי חושבת על זה משהו רע
רדי ממנו
שחברה שלו לא תרביץ לך