6 תשובות
אל תבכי שהוא הלך, הוא צריך לבכות שנתן לך ללכת...

אני לא צריכה נס שהוא יחזור... הוא צריך קפה להתעורר ולהבין מה הוא הפסיד... (;

הבטחת אהבה השארת אכזבה

שתגעגע ותרגיש בודד תחבק את האגו שלך שגרם לי לעזוב..

אתה צריך אותי כמו אוויר לנשימה אבל לי אין בעיה שתיחנק

מה שאני ואתה טעינו אני והוא נתקן

מאמי אל תצטער שאיבדת אותי, תצטער על זה שלא תמצא עוד אחת כמוני

שאתה תבין מה הפסדת, מישהו אחר כבר יבין מה הוא הרוויח (:

אקס חמוד שלי, ברור שאני מרגישה אלייך משהו.. גם שנאה זה סוג של רגש d:

איזה אקס חי בסרט, רק חסר שיתחיל להסתובב עם פופקורן ביד.

הוא אמר שאני חייה בסרט, אבל הוא שכח מי הוציא אותו לפרסומות!

טוב שנפרדנו, עכשיו המציאו עלינו משחק אקס-בוקס... אתה האקס, ואני נותנת לך בוקס d;

אקסים זה כמו בגדים מתמונות ישנות, את אף פעם לא תביני איך העזת לחשוב שזאת החולצה הכי יפה שלך...

תכתבי כנראה הייתי יותר מידי ולא יכלת לעמוד בזה.
אומייגאד, הוא לא שווה תגובה.
שואל השאלה:
""האקסית שלי אמרה לי "כמוני יש רק אחת" אמרתי לה ברור, אלוהים עשה טעות ולא חזר עליה (סמיילי בוכה מצחוק)""
הוא לא שווה את זה אבך תגידי לי מה הוא כתב ואני אמצא לך משהו חכצוב חזרה