4 תשובות
איכס
לדעתי היה להם כבר.
אני לא יודעת אם היה להם אבל מה שאני יודעת זה שהם הצטרפו לסיבוב הופעות של וואן דיירקשן בתור להקת חימום
אנונימית
היה להם סיבוב הופעות קטן באוסטרליה
עכשיו בסיבוב הופעות בפעם השנייה עם ואן די..
עכשיו בסיבוב הופעות בפעם השנייה עם ואן די..
באותו הנושא: