2 תשובות
חוץ מתזונה נכונה את צריכה גם לעשות פעילות גופנית.
לגבי אוכל - פשוט לאכול בריא: לא לשתות שתייה ממותקת, לא לאכול יותר מדיי ממתקים, להסתכל על הסימון התזונתי של מוצרים ולבדוק כמה קלוריות ושומנים יש במוצרים שאת אוכל.
לגבי פעילות גופנית: את יכולה לעשות פעילות גופנית בשעות הבוקר או הצהריים. את יכולה לעשות הליכות או ריצות לפניי בית ספר, או לעשות כפיפות בטן.
לגבי אוכל - פשוט לאכול בריא: לא לשתות שתייה ממותקת, לא לאכול יותר מדיי ממתקים, להסתכל על הסימון התזונתי של מוצרים ולבדוק כמה קלוריות ושומנים יש במוצרים שאת אוכל.
לגבי פעילות גופנית: את יכולה לעשות פעילות גופנית בשעות הבוקר או הצהריים. את יכולה לעשות הליכות או ריצות לפניי בית ספר, או לעשות כפיפות בטן.
נזכרת מאוחר, בשבועים את יכולה להוריד קילו וחצי בדרך בריאה לא יותר מזה..