33 תשובות
תלוי מי
אנונימית♡
שואל השאלה:
מז"א?
מז"א?
אנונימי
יש בנות שלא ויש בנות שכן. אי אפשר לתת תשובה מדויקת.
בנות לא אוהבות שמישהו שמתחיל עם כולן יבוא ויתחיל גם איתן כי זה ירגיש כאילו עוד סתם אחת..
אנונימית♡
שואל השאלה:
אבל איך היא תדע אם אני אחד שמתחיל עם כולן?
אבל איך היא תדע אם אני אחד שמתחיל עם כולן?
אנונימי
אם היא מכירה אותך היא תדע מי אתה ומה האופי שלך, אתה יודע בנות ואנשים בכללי מדברים על אנשים אחרים...
ברור שכן, זה מחמיא
שואל השאלה:
התכוונתי להכיר אחת שאני לא מכיר
התכוונתי להכיר אחת שאני לא מכיר
אנונימי
ברור שהם רוצות, הם אוהבות צומי.
לפעמים הם ייבשו כדי לצאת הארד טו גאט ליד חברות
בחיים לא קרה לי שמישהי ייבשה אותי, אני מתחיל הרבה ואני לא חתיך
לפעמים הם ייבשו כדי לצאת הארד טו גאט ליד חברות
בחיים לא קרה לי שמישהי ייבשה אותי, אני מתחיל הרבה ואני לא חתיך
אני אחת שלא בא לי שיתחילו איתן, בעיקר לא בנים שאני לא מכירה o_o
כי את מתביישת?
אני? לא.
פשוט אני לא סובלת את זה ישר מתחילים כפרעע נשמעע
אז לא באלי, אם כבר להתחיל אז נורמלי ואני עוד לא רוצה חבר אז בכלל
פשוט אני לא סובלת את זה ישר מתחילים כפרעע נשמעע
אז לא באלי, אם כבר להתחיל אז נורמלי ואני עוד לא רוצה חבר אז בכלל
כן:) לי זה כיף שמתחילים איתי.. גם אם בא לי לזרום וגם אם לא..
זה לא קשור לחבר, זה קשור להעביר את הזמן בצחוקים.
וערסים מתחילים כפרע וכאלה.. אני סתם זורק איזה משהו או שישר אומר מה קורה ומפתח שיחה.
רוב המקרים אני לא לוקח מספר או משהו כזה. רק אם הבחורה ממש חמודה.
זה נטו לעשות צחוקים
וערסים מתחילים כפרע וכאלה.. אני סתם זורק איזה משהו או שישר אומר מה קורה ומפתח שיחה.
רוב המקרים אני לא לוקח מספר או משהו כזה. רק אם הבחורה ממש חמודה.
זה נטו לעשות צחוקים
אותיי זה מעצבן! כל שניה מתחילים אותי יואו
אנונימית
תךוי.. אני לא אוהבתנגיד שחנונים מתחילים איתי או חסרי ביטחון כאלה..
אנונימי
שואל השאלה:
פחח חנונים.. תראו אותה
פחח חנונים.. תראו אותה
אנונימי
חסרי ביטחון וכשחנונים מתחילים זה הכי חמוד! כאילו ברור שלא אלה שמחטטים באף ומגעילים אבל אלה שלא מגעילים הם ממש חמודים:<
הבנים השקטים והביישנים עד שהם מפתחים שיחה איתי או עם כל בת יעבור עשור.. אני ממש שמחה כשמישהו כזה מרגיש בנוח להתחיל איתי שיחה בכלל.
אנונימי
כמעט כל הבנים שהתחילו איתי (ולא היו כזה הרבה אני לא באה לעוף) באו בגישה שהביכה אותי או סתם עצבנה אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך להתחיל
אז איך להתחיל
אנונימי
למה אמרת ''פחחח חנונים תראו אותה''? מה אני יעשה שאני לא נמשכת לחנונים או חסרי ביטחון? אני נמשכת לגברים כאלה ואם נפגעת כי אתה חנון אז תתגבר שאלת פה שאלה ועניתי לך אז תרגע.. ועובדה ש 3 אהבו את התתשובה שלי אז כנראה זאת לא רק אני..
אנונימי
הוא צודק, מה את עפה על עצמך.
יש תשובות שעדיף לא לענות.
יש תשובות שעדיף לא לענות.
כל אחת ומי שהיא מתחברת אליו, למרות שלדעתי לא צריך לשפוט מהמבט הראשון!
אנונימית
שואל השאלה:
תפסיקי להיות שטחית כזאת
אם כיף לך עם מישהו אז לא תישארי איתו רק כי הוא "חנון"?
ולא אני לא כזה..
תפסיקי להיות שטחית כזאת
אם כיף לך עם מישהו אז לא תישארי איתו רק כי הוא "חנון"?
ולא אני לא כזה..
אנונימי
עזוב לא תישאר איתו, היא יכולה לפספס את אהבת חייה בגלל שפיטה מהירה מידי
אין מצב שמשהי לא תרצה לצאת עם משהו שטוב לה איתו בגלל שהוא חנון! זה לא הגיוני בעליל.. איזה סיבה יש לה לעשות את זה? מה שאחרים יחשבו ויגידו.. על הזין שאין לי כולם! והיה לי חבר ביישן ושקט וממש מלאך הוא לא אוהב שקוראים לו חנון.. אז אני לא יגיד שהוא חנון.
אנונימית♡
בנאדם שקט זה לאו דוקא אדם חנון.
מסכימה איתך אבל אמרתי שהוא לא אוהב שקוראים לו חנון אז תיארתי אותו בדרכים אחרות.. יש מבין?
אנונימית♡
חחח אכן, נפרדתם?
כן.. לפני חצי שנה בערך אבל אנחנו חברים טובים
אנונימית♡
אם אני ממש סקרן, יש סיכוי שתשלחי לי הודעה בפרטי ותספרי לי מה הלך בניכם?
באותו הנושא: