4 תשובות
תשמעי, לידה יש את חטיבת עלומים וחטיבת בן גוריון עלומים הכי פחות טובה אחר כך רשיש והחטיבה הכי טובה היא בן גוריון ממליצה אני לומדת שם
אנונימית
שואל השאלה:
כדי לדעת לאיזה חטיבה כדאי לי ללכת
אנונימי
כן, הכי טובה
אני שנה מעלייך (;
אנונימית
בן גוריון הכי טוב? באמת? כי אני שם.. אני חטניקית:) ביקיצר בגלל שאני בבן גוריון אז אין לי מושג, אבל יש לי חברה שלומדת ברשיש.. אבל החטיבה לא יכולה להיות כל כך גרועה.. למה אתה שואל?