5 תשובות
ממש לא זה מתנה ורק בגלל שניפרדתם זה לא אומר שאת צריכה לזרוק תמתנה מגנט זה ממש נחמד ואם את אומרת שאת בסדר עם זה שנפרדתם אז תשאירי כי את אוהבת תמתנה וזה שנישארו לך רגשות זה בסדר זה תמיד קורה
שואל השאלה:
תודה נסיכות♡♡ואני פה בשבילכן בכל מצב
תודה נסיכות♡♡ואני פה בשבילכן בכל מצב
לא לזרוק, זה תמיד כיף להיזכר בדברים שקרו פעם, ותודה שאפילו שנפרדתם לך ולא היו תקופות טובות ביחד
שואל השאלה:
תודה עוד תגובות
תודה עוד תגובות
כן, כי זאת סתם מזכרת, לא מתנה רומנטית מחבר שצריך לזרוק, אז כן, זה בסדר
באותו הנושא: