10 תשובות
5 לדעתי.
סבירה. אתם צריכים לראות אותה בלי איפור, אחרי זה נראה מה תחשבו עליה:)
נפרגן לה ב 4
7 כי היא לא אחת שהייתי אומרת עליה וואו אבל היא גם לא מכוערת.. היא יפה פלוס, לא יותר מזה..
היא לא משהו.