5 תשובות
מצחיק אותי שיום כיפור נהיה יום גיבושים
אופנים תעלולים
יום רומנטי להיות עם החבר
נרגילה וכו..
אני ביום הזה ואני אחת שבקושי דתייה
בבת כנסת צמה מתפללת
ומקווה שתחתם עלי שנה טובה
זה יום שבו אפילו המלאכים אוחזים ברעד ובפחד
חח אבל בנאדם התאיסטי אני לא אחייב אותו
להיות בצד המחשבתי שלי
אז כע
לכי
תהיי עם הכיתה
כל עוד אין לך בעיה לנסוע באופניים אז למה לא? זה רק יגבש אותך עם חברים חדשים וגם תהנה (:
שואל השאלה:
אני בת ותודה
אנונימי
למה דווקא ביום כיפור? יש לכם את כל השנה ודווקא ביום כיפור נזכרתם?
שואל השאלה:
כי ביום כיפור אין מכוניות..
אנונימי
באותו הנושא: