2 תשובות
קודם כל אל תבואי בגישה של אני לא יכולה! את יכול ואת תצליחי בעז"ה
תלכי לבית כנסת תשני תשחקי עם אחים שלך תצאי עם חברות בערב
צום קל ומועיל:)
תעשי משהו שאת אוהבת, משהו שממש מעסיק את המחשבה.
ככה שגם אם תיהיי רעבה לא תשימי לב בכלל.
אה, ולישון הרבה