10 תשובות
כן היא אצלי בחדר
ויאמרו ראמן!
כן- כולם לחבוש מסננות על הראש
ברור מי לא?
חחח כן למה לא אני מתה על ספגטי..
כן:0
כן לנצחח
לא אני לא מאמינה במפלצות אני מאמינה באלוהים
זה דת. גאונה.
אנונימי
תעשו מינוסים סבבה הרי זה ידוע שמפלצת הספגטי המעופפת זה המצאה של האטאיסטים
באותו הנושא: