4 תשובות
שואל השאלה:
ומה דעתך האישית עליה?
ומה דעתך האישית עליה?
אנונימי
אם אתה רואה מספיק טוב ברזולוציה שכזו ונח לך להשתמש.. אז למה לא?
שואל השאלה:
מה אתה אומר על 1920x1080?
מה אתה אומר על 1920x1080?
אנונימי
שלום,
רזולוציית המסך תלויה בעיקר ביכולות של כרטיס המסך.
כרטיסי מסך איכותיים יכלים להפיק רזולוציות גבוהות.
גם נוחות הצפייה שלך היא גורם משפיע. (רזולוציה גבוהה משמעותה גם אייקונים וכתב קטן יותר)
רזולוציה מספיק גבוהה ונוחה לצפייה = 1366x768
רזולוציית המסך תלויה בעיקר ביכולות של כרטיס המסך.
כרטיסי מסך איכותיים יכלים להפיק רזולוציות גבוהות.
גם נוחות הצפייה שלך היא גורם משפיע. (רזולוציה גבוהה משמעותה גם אייקונים וכתב קטן יותר)
רזולוציה מספיק גבוהה ונוחה לצפייה = 1366x768