4 תשובות
שואל השאלה:
ומה דעתך האישית עליה?
אנונימי
אם אתה רואה מספיק טוב ברזולוציה שכזו ונח לך להשתמש.. אז למה לא?
שואל השאלה:
מה אתה אומר על 1920x1080?
אנונימי
שלום,
רזולוציית המסך תלויה בעיקר ביכולות של כרטיס המסך.
כרטיסי מסך איכותיים יכלים להפיק רזולוציות גבוהות.
גם נוחות הצפייה שלך היא גורם משפיע. (רזולוציה גבוהה משמעותה גם אייקונים וכתב קטן יותר)

רזולוציה מספיק גבוהה ונוחה לצפייה = 1366x768