16 תשובות
לדבר איתו..
תפני למישהו לעזרה, יועצת, רווחה, משהו!
אממ לא יכול להיות שהוא בזבז לכם את כל הכסף בצוואה שמשאירים רשום למי היא עוברת וכל אחד מקבל את החלק שלו. אז הכסף שלך רשום על השם שלך הוא לא יכול לקחת את זה!. ואם את סובלת ולא מסתדרת תפני לרווחה. אולי להיות במשפחתון יהיה יותר נחמד וקל לך.
אנונימי
שואל השאלה:
היועצת לא עוזרת וגם הרווחה. וגם אין מישהו אחר שיגדל אותנו. ואני לא רוצה לעבור למשפחה אומנת או לפנימיה. גם יום אחד לא הכנתי לו ארוחת ערב והוא הצמיד אותי לקיר והרביץ לי מול עיניו של אחי הקטן ואח שלי הקטן התחיל לבכות.
אנונימי
משטרה, משהו
אני מציעה לך לעבור לפנימייה בכל זאת.. יהיה לך שם יותר קל בלעדיו
שואל השאלה:
אבא שלי נעלם לפני שהיא נפטרה אז היא רשמה את הכסף על שמו של אחי הגדול כדי שהוא יטפל בנו.
אנונימי
יועצת לא עוזרת אני מבינה. אבל אין כזה דבר רווחה לא עוזרת או רשויות!.
אנונימי
טלפון קטן לרשויות או לרווחה את מסודרת!. את יוכלה גם להתקשר לער"ן ויעזרו לך.
צריך הרבה אומץ נכון אבל ניראה לי שיהיה לך הרבה יותר טוב שם
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה יהיה עם אחי הקטן? אם נעבור לפנימיה הוא לא יבין מה קורה. אני לא יכוחה להסביר לווהוא גם מספיק בוכה שאמא ואבא אינם וכבר נשבר לי הלב. הוא ילד קטן.
אנונימי
מה לא יבן מה קרה יהיה לו מעולה, במקום שאחותו בת 13 תגדל אותו יהיו לו שם כמו אמא ואבא וידאגו לו ויטפלו בו. ככה יהיה לך גם פחות לחצים ידאגו גם לך ותוכלי להתקדם בחיים שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעדיפה אבל שמישהו שאני מכירה יטפל בנו. אבא שלי ברח לחול לפני חודשיים לעסקים וגם בגלל המצב הקשה עם אמא שלי. הוא גילה שהיא נפטרה באמצע ישיבה. אני אתקשר אליו ויבקש שהוא יחזור לטפל בנו.
אנונימי
שלום יקירה

אני שומע כמה את מרגישה חסרת אונים ובודדה - שאת רק בת 13 אבל כל האחריות של החזקת המשפחה היא על הכתפיים שלך.. שבעצם אחרי שאמא שלך נפטרה כולם נטשו אותך, אבא שלך ברח ואחיך הגדול רק הורס עוד יותר את המצב.. ואני מבין שאת זקוקה כל כך למישהו להישען עליו, מישהו שידאג לך ולאחיך הקטן, ובמקום זה את סובלת מאלימות ורעב ומשתדלת בכל הכוח להחזיק מעמד בתוך הבלגן הזה כי את לא רוצה שהמשפחה תתפרק לגמרי, בשבילך ובשביל אחיך הקטן..

יקירה, כמו שאמרו לך לפני, זה חשוב מאד שתפני לעזרה, שמישהו ידע על המצב בבית.. אני מבין שאת דואגת מאד וחוששת להתקשר לרווחה, ומקווה עדיין שאבא שלך יחזור ויסדר את המצב. אני מציע לך לנסות אולי להתקשר לארגון אל"י, יש להם קו מצוקה ואפשר להתייעץ איתם באנונימיות, אולי הם יוכלו לכוון אותך ולהסביר לך יותר מה אפשר לעשות..
ואם תרצי לדבר עוד קצת ולפרוק מהלב את המעמסה שיש עליך, את מוזמנת גם אלינו לסה"ר - יש לנו צ'ט כל ערב בין תשע לחצות, וגם אם לא יהיו לנו פתרונות, נשתדל לפחות לתת לך מקום לדבר בו, שלא תהיי כל כך לבד עם הכל..

שמרי על עצמך..


מתנדב סה"ר
אם את צריכה עזרה את תמיד תמיד יכולה ליפנות אלי
את יכולה תמיד תמיד ליפנות אלי
היי מה קורה איתכם היום?
אנונימית
תעדכני בבקשה 3>