3 תשובות
הטיסה זו לא הבעיה.. המלונות זו הבעיה ותתקשרי למלון ותשאלי מאיזה גיל את יכולה להיות שם לבד..
טסתי בגיל 9 לניו יורק אז אני חושבת שכן😊
אני בגיל 10 טסתי לבד לגרמניה.. אז ברור שמותר לך עכשיו