התחברות הרשמה

סבתא שלי הסכימה פיתות בעובי של פיתה אבל בגודל של בערך 2 פיתות, או פיתה וחצי.. כמה קלוריות יש בזה בערך?

15 באוקטובר 2014, 12:36
מאפיםפיתותאוכל איטלקיפיצהלחם    
3 תשובות
400-500
L
Lolo^
(כי בפיתה אחת יש 250)
L
Lolo^
מה שמאי אמרה.. בערך 400
T
Talia:)
באותו הנושא:
הייתם מוכנים לאכול 200 פיתות תמורת 5 מיליארד שקל?
אני רעבה, מה יותר טעים אם אני יכין לאכול פיתה עם גבינה צהובה וטונה או פיתה עם טונה וגבינה צהובה אבל בתור טוסט?
אכלתם פעם 5 פיתות ביום או לחמניות?
פיצה על פיתה - איך מכינים פיציפיתה או מה שנקרא פיצה על פיתה?
פיתות העלו עובש - קניתי ביום רביעי 10 פיתות, אטמתי בשקית והנחתי על השיש והיום הן מלאות בעובש. למה זה?
מה יותר טעים לחמניות או פיתות?
כמה קלוריות זה חצי פיתה עם שניצל וחצי פיתה עם שוקולד?
פיתות, חמאה, *ביצי* דגים (איקרה אדומה ) זה טבעוני?
פיתות זה טבעוני?
מה יותר משמין פיתה, לחם, או לחמניה
מה תגידו על מישהי שמכינה פיתות לבד בבית והיא אשכנזית?