התחברות
הרשמה
יש מחר אוטבוסים?
15 באוקטובר 2014, 17:32
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
2 תשובות
לא נראלי.. כי זה חג
מ
מילקה..♥
רק בצאת החג.
-
- It's Never Too Late -
באותו הנושא:
בנות אם מישהו חתיך על מתיישב לידכם באוטבוס ומתחיל לגעת בכם הייתם זורמות?
מחר שרונה פתוחה בבוקר? (פירוט) יש אוטבוסים?
איזה קטילה לתת לבחור שמבקש את המספר שלי באוטבוס?
איך אני מגיעה מחדרה לבית החולים תל השומר? באיזה תחנת רכבת לרדת ואיזה אוטבוס לקחת? תודה.
אם יש לי לחרבן בבוקר ואני מאחרת למקיף ואני נוסעת באוטבוס מה לעשות?
יש אוטבוס מכרמיאל לנהריה?
הייתי בבית של ידיד שלי כי לא היה לי כוח ליסע באוטבוס לבית אז ישנתי אצלו. ובערך ב2 וחצי בלילה שמעתי רעשים בבית
מישהו יודע איך מגיעים מנתניה ללונה פארק תל אביב? איזה מונית תופסים ואחרי זה עם צריך לתפוס אוטבוס איזה קוו תודה לעונים )..
אז ככה אני חיילת והיום עליתי לאוטבוס ויש חוק חדש שבסופש אפשר להעלות על אוטובוס חינם על אזרחי והנהג אמר לי לשלם. זה בסדר?
כמה זמן נסיעה זה באוטבוס או מכונית מפתח תקווה אל חולון?
איזה תחנת רכבת בת"א הכי קרובה לתחנה המרכזית של האוטבוסים ת"א?