10 תשובות
בדרך כלל זה 18
כמובן שיש גם 19, 17
זה תלוי כל אחד באיזה גיל.. אני נגיד יסיים בגיל 19כי אני הלכתי מאוחר לכיתה א..
אנונימית..
17,18,19.
גילאים17/18/19

. לרוב זה 18 אך יש כאלה שקפצו..
זה משנה, זה לא תמיד קבוע, ולכן זה תלוי... יכול להיות שעלו\ירדו כיתה\גן, ויכול להיות שנשארו כיתה\גן ככה שזה מעקב לפחות שנה. ויש כאלה שממשיכים י"ג י"ד ואולי גם ממשיכים באוניברסיטה\מכללה וכ"ו...
זה תלוי בכל הגורמים הללו.
17-18
לרוב גיל 18 אבל אני למשל אסיים בגיל 19 חח.
הגיליים שתלמידים אמורים לסיים בית ספר איתם הם בדרך כלל:17,18,19.
כי יש כאלה שהם קטנים מדי, יש כאלה שהם באמצע ויש כאלה שהם גדולים.
שמחתי לעזור =)
לרוב 18 ויש את ה17 וה19