10 תשובות
18
בדרך כלל זה 18
כמובן שיש גם 19, 17
כמובן שיש גם 19, 17
זה תלוי כל אחד באיזה גיל.. אני נגיד יסיים בגיל 19כי אני הלכתי מאוחר לכיתה א..
אנונימית..
17,18,19.
גילאים17/18/19
. לרוב זה 18 אך יש כאלה שקפצו..
. לרוב זה 18 אך יש כאלה שקפצו..
18
ויש ב17
ויש ב17
זה משנה, זה לא תמיד קבוע, ולכן זה תלוי... יכול להיות שעלו\ירדו כיתה\גן, ויכול להיות שנשארו כיתה\גן ככה שזה מעקב לפחות שנה. ויש כאלה שממשיכים י"ג י"ד ואולי גם ממשיכים באוניברסיטה\מכללה וכ"ו...
זה תלוי בכל הגורמים הללו.
זה תלוי בכל הגורמים הללו.
17-18
לרוב גיל 18 אבל אני למשל אסיים בגיל 19 חח.
הגיליים שתלמידים אמורים לסיים בית ספר איתם הם בדרך כלל:17,18,19.
כי יש כאלה שהם קטנים מדי, יש כאלה שהם באמצע ויש כאלה שהם גדולים.
שמחתי לעזור =)
הגיליים שתלמידים אמורים לסיים בית ספר איתם הם בדרך כלל:17,18,19.
כי יש כאלה שהם קטנים מדי, יש כאלה שהם באמצע ויש כאלה שהם גדולים.
שמחתי לעזור =)
לרוב 18 ויש את ה17 וה19
באותו הנושא: