התחברות
הרשמה
למישהו יש משהו יפה לכתוב לידיד טוב שטס למשלחת לפולין?
18 באוקטובר 2014, 15:31
פולין
המסע לפולין
נסיעה
ברכות
שואה
3 תשובות
בהצלחה
L
Linor3
אני, אבל אני כותב מאוד מאוד עמוק..
s
simplistic
שואל השאלה:
לך על זה:)
אנונימית
באותו הנושא:
גם אתם כעסתם על עצמכם מתישהו שלא כתבתם משהו למישהו שהרגשתם צורך לכתוב? לא בהכרח בקטע של אהבה
אני צריך לכתוב פסקת טיעון, יש למישהו יש נושא לוויכוח או קונפליקט שאני אוכל לכתוב עליו?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שאפשר לכתוב למישהו משהו אנונימי/לשאול אותו שאלות?
זה סבבה לכתוב לידיד שלי שמגרד לי בית השחי?
אם אני מנסה להתקבל למשלחת ויש בטופס הרשמה לספר על עצמי ולמה אני מתאימה למשלחת, מה כדאי לכתוב?
אני קונה לחבר שלי סכין ליום הולדת והייתי רוצה לחרוט לו משהו, יש למישהו רעיון מה לכתוב? משהו קצר ויפה תודה לעוזרים
אני רוצה כתוב לידידה שלי משהו.. (המשך בפירוט)
הגיוני לרשום משהו למישהי שמתה ולא הכרתי (חברה טובה של ידיד)?
מה לכתוב לידיד שלי בsarahah?
שמעתם פעם על מישהו שהלך למשלחת לחצי שנה בחול?
מי שטס למשלחת פולין, עם איזה חברת טיסה טסתם?