3 תשובות
מצד אחד אני שמח מזה שאנחנו המדינה הדמוקרטית באזורנו. מצד שני זה ההישג היחיד שאני מכיר במדינה
שואל השאלה:
ומצד שלישי..? חח
אנונימי
לא טוב