14 תשובות
גם ביקום המקביל
*not*
לא.. אני חושבת שאפילו ההפך
לא ממש
הרבה אנשים אוהבים אותנו אבל נגיד החדשות העולמיות שונאות אותנו
הרבה אנשים אוהבים אותנו אבל נגיד החדשות העולמיות שונאות אותנו
סורי לבאס אבל לא ממש:/
לא... רק לתיירות בגלל הים..
איך להגיד בעדינות: ממש, ממש לא
כן הרבה אנשים אוהבים את ישראל אבל יש גם הרבה אנשים ששונאים את ישראל שזה אנטישמים
יש יותר אהובות..
כל כך לא. אבל בכל זאת אנחנו מפוצצים תיירים
זו בדיחה? ישראל היא אחת המדינות השנואות ביותר בעולם (ולא רק בקרב אנטישמים).
אפילו האזרחים לא סובלים את הממשלה ואת מה שנהיה מהמדינה, אז שמחוצה לה יאהבו אותה?
אפילו האזרחים לא סובלים את הממשלה ואת מה שנהיה מהמדינה, אז שמחוצה לה יאהבו אותה?
. חה
חחח d:
בבקשה תגיד לי שזה טרול...
בבקשה תגיד לי שזה טרול...
מאיפה?