3 תשובות
הודעה נשלחה, אבל הוא לא ראה אותנ:)
או שאין לו אינטנט או שהטלפון מכובה כאילו שאת שלחת את ההודעה והוא עדיין לא ראה אותה כי אין לו אינטנט או הטלפון מכובה
שואל השאלה:
שלחתי לו גם אתמול אחת והוא מתחבר וזה וזה עדיין v אחד.. יש אפשרות לעשות שהוא יראה?
אנונימי
באותו הנושא: