2 תשובות
שואל השאלה:
אבל אין לי זמן לעשות עוד עוגה. ראיתי באינטרנט שאפשר לשים במקפיא ואז להפשיר לפני וזה יהיה טוב.
אבל אין לי זמן לעשות עוד עוגה. ראיתי באינטרנט שאפשר לשים במקפיא ואז להפשיר לפני וזה יהיה טוב.
שואל השאלה:
אני לא שמה קצפת אבל יש ציפויים שמנת ופודינג
אני לא שמה קצפת אבל יש ציפויים שמנת ופודינג
באותו הנושא: