7 תשובות
אני עשיתי את החיסון הזה שבוע שעבר.. רק שמכניסים את המחט זה קצת כואב ואחר כל זה עובר.. אל תדאגי זה רק חיסון:)
אל תדאגי, תתנחמי בזה שבקורס חובשים, החובשים מתאמנים אחד על השני, וסופגים מינימום 4 דקירות ביום.
תעשי את זה כמו גדולה אל תדאגי זה שטויות.
תני חיוך הכל לטובה.
תעשי את זה כמו גדולה אל תדאגי זה שטויות.
תני חיוך הכל לטובה.
אם את חייבת תחיסון הזה אין ברירה אבל אני לא מאמין בחיסונים לדעתי זה סתם כאב ראש
זה שלוש מנות לא 4. וזה לא כואב! אני עשיתי גם את החיסון וזה בכלל לא כאב זה רק לשנייה חיסון וזהו אין לך ממה להילחץ
אל תדאגי, עשיתי את החיסון בשבוע שעבר ואני הילדה הכי פחדנית בעולם, אני בכיתי מלא אבל זה עבר מהר, זה טיפה כואב אבל זה לא הכי נורא, בהצלחה:)
שואל השאלה:
אבל אמרו שהוא מאוד מאוד מסוכן, אמא שלי לא יודעת אם לעשות לי אותו בגלל כל המקרים שקרו, מה לעשות?
אבל אמרו שהוא מאוד מאוד מסוכן, אמא שלי לא יודעת אם לעשות לי אותו בגלל כל המקרים שקרו, מה לעשות?
אנונימי
את חייבת קודם כל לקרוא את הלינקים למטה וגם להראות להורים שלך, ולחברות שלך!
החיסון הזה מחזיק רק ל-5 שנים. עד שתגיעי לצבא כבר לא תהיי מוגנת.
אבל יותר גרוע - הוא גורם לבעיות נוראיות שלא יוצאים מהן אחר-כך כל החיים.
לרופאים אין מושג בכלל איך לטפל בהן.
חכי כמה חודשים ותראי מה יתחיל לקרות לחברות שלך לשיכבה שהתחסנו.
פתאום חלק יתחילו להיות חולות בכל מיני דברים מוזרים...
החיסון הזה מחזיק רק ל-5 שנים. עד שתגיעי לצבא כבר לא תהיי מוגנת.
אבל יותר גרוע - הוא גורם לבעיות נוראיות שלא יוצאים מהן אחר-כך כל החיים.
לרופאים אין מושג בכלל איך לטפל בהן.
חכי כמה חודשים ותראי מה יתחיל לקרות לחברות שלך לשיכבה שהתחסנו.
פתאום חלק יתחילו להיות חולות בכל מיני דברים מוזרים...
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: