5 תשובות
זה אותו בצפר.. בהתחלה זה היה גימנסיה, בן גוריון, ודורות וכל הקריה הזאת נקראה מקיף א'. אבל עכשיו היה איחוד ודורות זה החטיבה והתיכון זה גימנסיה. זה בית ספר שש שנתי כאילו..
אנונימית
הרמה של דןרות נשארה אותו דבר והרמה של בן גוריון עלתה בזכות דורות ורק כמות התלמידים גדלה.
סליחה ליני מאיפה את מסיקה שבן גוריון היו פחות טובים?
קיבלת כבר את התשובה, אבל שתדעי שמאז שהם התחברו הם ניהיו חטיבת ביניים גרועה, עם צפיפות לא נורמלית של ילדים. הכי טוב כשהיה בנפרד דורות ובן גוריון כל אחד לעצמו. והגימנסיה הריאלית לא השתנתה היא תמיד הייתה טובה..!
אנונימי
פעם דורות ובן גוריון היו לחוד ושניהם היו עולים לתיכון הגימנסיה הריאלית
עכשיו חיברו את דורות ובן גוריון וקוראים חזה החטיבה המאוחדת דורות בן גוריון וזה מחובר לגימנסיה שזה שש שנתתי וזה מקיף א (:
עכשיו חיברו את דורות ובן גוריון וקוראים חזה החטיבה המאוחדת דורות בן גוריון וזה מחובר לגימנסיה שזה שש שנתתי וזה מקיף א (:
באותו הנושא: