7 תשובות
לא נראה לי, אלא אם כן הוא השלים באקסטרני.
שואל השאלה:
קיבלת תעודת בגרות?
קיבלת תעודת בגרות?
אנונימי
הוא בן 16
איזו תעודת בגרות בדיוק.
איזו תעודת בגרות בדיוק.
אנונימי
עדיין לא אחי אבל אני אקבל.. כי כתבו לי בתעודת סוף שנה שסיימתי מחויבות אישית.. ולא עשיתי בכלל
לא, זה לא אפשרי
לצערנו אי אפשר להתחמק ממחויבות אישית.
וזאת עובדה.
לצערנו אי אפשר להתחמק ממחויבות אישית.
וזאת עובדה.
אנונימי
אני^ חח אני מתחמק מהכל..
זה בלתי אפשרי..
אנונימי
באותו הנושא: