2 תשובות
בואי לפרטי ני יסביר לך
זה מה שהורס לאייפון ויהרוס להם תמיד!

האייטונס וכל השטויות שלהם, זאת הסיבה שעברתי לגלקסי ואין לי את כל הזבל הזה