6 תשובות
נו באמת את חושבת שהבחורים שם יותר טובים מי פה?
זה רק בסרטים ככה..
אני אומרת לך מניסיון להכיר משמה אנשים
יש שם אפילו יותר גרועים מזלזלים ושטחיים מי פה
וכן יש אתרי הכרויות
תכתבי באנגלית ותמצאי או דרך אפליקציות
זה רק בסרטים ככה..
אני אומרת לך מניסיון להכיר משמה אנשים
יש שם אפילו יותר גרועים מזלזלים ושטחיים מי פה
וכן יש אתרי הכרויות
תכתבי באנגלית ותמצאי או דרך אפליקציות
אנונימית
שואל השאלה:
אממ שמע, פשוט בא לי חשק על אמריקה וזה.. ואפילו אם אתחתן עם נוצרי. עדיין אהיה יהודיה ואאמין בה'.
אממ שמע, פשוט בא לי חשק על אמריקה וזה.. ואפילו אם אתחתן עם נוצרי. עדיין אהיה יהודיה ואאמין בה'.
אנונימית
אמריקה? טוב... למה אבל?
התקפלת בגלל המילקי?
התקפלת בגלל המילקי?
אל תעשי את זה אני רק הגעתי לפני פחות משבוע לגור שםפ אסור אסור אסור לעשות דבקר כזהזה לא הארץ תהיי בוגרת מיסתובבים שמה כל מיני פושעים נוראיים פדופילים ואנשים מהשמטרה שמנסיןם ליטפוס את האפושעים האלה חסר לך מילה אחת שהם לא אהבו והלך לך החיים או שנפת על איזה פושע מדשרגה ראשונה או שנפלת על שוטר שחושד בך עזבי שם זה לא הארץ את לכי לשם את תביני שאסור לך לעכשות תשטויות העאלה שם אני אומרתץ לך אני גרתי שם זה סביכלל לא מצחיק עצה שלי אל תהיי מפגרת
קודם כל, יש יהודים אמריקאים.
וכן בטח, למה שלא יהיה?
וכן בטח, למה שלא יהיה?
שואל השאלה:
אמאלה! אבל אני ממש רוצה לגור שמה.
אמאלה! אבל אני ממש רוצה לגור שמה.
אנונימית
באותו הנושא: