10 תשובות
כן
אנונימית
לא
שואל השאלה:
אבל אני בת 14 הוא חמש עשרה רק ההפרש הגדול הוא בכיתות
אבל אני בת 14 הוא חמש עשרה רק ההפרש הגדול הוא בכיתות
אנונימי
לא לא מוזר
לא. זה בסדר גמור לי יש חבר שגדול ממני ב3 שנים וחצי.
אנונימי
זה לא מוגזם בכלל (:
אז למה את אומרת כיתות ולא גיל? הגיל זה מה שמשנה...
ולא זה בכלל לא מוגזם
ולא זה בכלל לא מוגזם
שואל השאלה:
אמרתי כיתה וגיל!
אמרתי כיתה וגיל!
אנונימי
זה בסדר.. הוא כולה שנהה!
אנונימי
באותו הנושא: